Monday, February 16, 2009

单身醒觉日

有点迟的post

我的朋友说
其实情人节
难听点讲句

valentines day
it's actually

single-awareness-day.

我比较喜欢
bachelor-awareness-day.

well,
今年的情人节
也不是在linear algebra的陪伴下度过
做了一整天的宅男
他妈的
还不用紧

那天
看 《海角7号》
看到5点
不够睡
结果现在

发烧
喉咙痛
么7都样样来
我要回家

omfg田中千绘
美到不行

5 comments:

Jonathan said...

got like me so bad anot ar??? I think my case worst than you leh...

Anonymous said...

And darren said the acronym for Single Awareness Day is SAD. What a coincidence!

Hey next time must plan your time properly. Check the calendar of 2010 and revise your homework beforehand if exam falls around Vday. Then you surely won't miss the celebration.

keng said...

你几时恢复单身了?

Ivan Ng Yu Yuan 黄昱渊 said...

@ jonathan : you're gay, need no valentines

@ huey leng :
walao exam always comes first..even i manage to finish my stuff earlier doesn't mean she could come out since she got whole week of exams awaited ahead..how to go out?

@ gaykeng :
single-awared must be single?
please explain me the direct relationship of this two stuff.

@ albert :
dun lan suk with my friends.
how you know I AM NOT single?
i might be PRETEND TO BE occupied.
you won't know also aren't you.

Jo said...

你条粉肠啊~~~ 你没资格在情人节抱怨吧! 我在那天也是猛K明天要考的两科科目!你都还算好,至少你有情人,我呢 ?我看到身边的人都高高兴兴地去拍拖,没人约都算啦,本来打算跟单身朋友出去玩的计划也因为考试而泡汤,而自己还要对着那些令人反胃的Hubungan Etnik和Tamadun Islam,那我岂不是要自尽?

你有没有拿那两科令人反胃的科目?那是本地大学的必修课,闷到~~~~ 一面读就一面骂,闷都算了,还改历史,真是XXX!

- y u A n - ™

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
我没有什么文采,只有一支会代替嘴巴说话的笔尖。论事叙人谈情话物,尝试更尽情地拥抱生活,体验人生。