Wednesday, April 29, 2009

信任

当 信
沦落到了工具身份
被玩弄于鼓掌之间
事情
无可挽救
无法挽留

当 信
变得一文不值
所有的承诺
变成了事实价值判断
怀疑 标准
该知道
那份信任
何去何从

两个字
足以让 信 的世界
完全崩盘

一路走来
点点滴滴
没有挂在心头
在了两个字

骇人听闻也

蜜糖
有时候也可以很危险

自怨自艾
doesn't seem to be rational.
理智一些
虽说
犯贱乃输家常事


× 肯定又会有人赌懒
这条王八
又不懂再写什么鬼

看不明啊?
你SPM怎样过关的?
我的中文
只有F5程度罢了×

4 comments:

Anonymous said...

我没dulan
但是还是看不懂。。

Boon said...

urm, there is people who treat u like tool , but that doesnt mean u have to stop treating ppl sincerely right ?

Friends are two way, if he/she treat u like that then u be friend as surface level o..ya , u might be hurt for the first time,
but u do the math, how many good / heart to heart / u can trust friends u have
and how many who treat u like tools?

i bet u know the answer right ?
Dun close ur heart because of this...

Jo said...

真系吾知你系度讲紧D咩野!哈哈!我系吾会承认我既中文程度低架!事实上系你写得隐蔽者~~~ =P

suyee said...

我想我应该看得懂吧。。
不过可能你写的东西,在不同人眼中会有不一样的理解?

所有的承诺
变成了事实价值判断
的怀疑标准
erm。。这个也得看人吧。。
蜜糖可以很危险,不过也不可缺。。
还是要懂得拿捏吧。。

- y u A n - ™

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
我没有什么文采,只有一支会代替嘴巴说话的笔尖。论事叙人谈情话物,尝试更尽情地拥抱生活,体验人生。