Tuesday, May 5, 2009

意见

我想要写一首歌
不多
一首就好

那首未完成
我不会让它画上句点
那不属于我的世界

我好想
用我仅懂的几个chord
似懂非懂的几个音符

把文字
转换成音乐
那应该很美好吧

抒情慢拍
还是轻松快拍

for chinese illiterate readers,
i've had dilemma on something.
i wish to compose a song,
while having VERY LIMITED music knowledge.
(unlike that fattie studying MUSIC in UM)
but don't know which genre shall i pick.
any suggestions people?

各位,有什么意见吗?

looking forward to see the bloody flood of comments.

1 comment:

Boon said...

I dun recall got any fattie studing music in UM
but i know there is prawn though

- y u A n - ™

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
我没有什么文采,只有一支会代替嘴巴说话的笔尖。论事叙人谈情话物,尝试更尽情地拥抱生活,体验人生。